آموزش ترفندهای رجیستری و ویندوز

آموزش ترفندهای رجیستری و ویندوز

آموزش ترفندهای رجیستری و ویندوز

آموزش ترفندهای رجیستری و ویندوز

۵ ترفند باحااااااال واسه نت

سلام عزیزان خودم  ! فدای شما باحاااااااالا  ...

چند تا ترفند ناز واسه نت گذاشتم خیلی کمک می کنه اس سریعتر کار کردنتون داخل نت :

۱- ورق زدن صفحات در IE :

این دستور در سیستم فایل های همه ویندوزها عمل می کند.شما برای ورق زدن صفحات در اینترنت، لازم نیست که حتماً از ماوس استفاده کنید، بلکه توسط کلیدهای (alt) و مکان نماهای (Cursor) چپ و راست، این عمل بسیار آسانتر خواهد بود.

۴ تا ترفند جالـــــــب دیگه در ادامه مطلب

باز کردن پنجره ای جدید در IE :

این دستور در سیستم عامل های ویندوز9X، ME، NT و 2000 عمل می کند. به طور معمول، اگر بخواهید لینکی را که در یک صفحه اینترنت قرار گرفته، باز کنید، روی آن کلیک راست ماوس را فشار می دهید و از منوهای آن فرمان Open in new window را انتخاب می کنید. ولی روش و دستور سریعتر برای این کار وجود دارد: ابتدا کلیدshift را فشار دهید و بعد کافی است که رویLink مورد نظر، یکبار کلیک کنید

بالا و پایین کردن سریع صفحات اینترنتی :

این دستور در سیستم عامل های ویندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل می کند. برای اینکه بتوانید صفحه ای طولانی را در اینترنت بالا و پایین کنید، کافی است که فقط کلید Space را فشار دهید و برای اینکه بتوانید دوباره به بالای صفحه برگردید، ابتدا کلید Shift و سپس کلیدSpace را فشار دهید.

حرکت در صفحات متعدد باز شده اینترنتی :

این دستور در سیستم عامل های ویندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل می کند. شما سایت های متعددی را باز کرده اید و مرتباً در بین این صفحات در رفت و آمد هستید. اگر شما ابتدا دکمهAlt را گرفته و سپس کلیدTab را فشار دهید، می توانید سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید. با هر بار فشار کلیدTab ، در بین صفحات باز شده در حرکت خواهید بود. اگر شما این کلیدها را رها کنید، ویندوز، آن صفحه ای را که مارک زده شده است، باز می کند.

مارک زدن لغات یا پرش از روی آنها :

این دستور در سیستم عامل های ویندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل می کند. با فشردن همزمان کلیدهایCtrl و مکان نماهای چپ یا راست، از روی یک لغت به سمت چپ یا راست، از روی یک لغت به سمت چپ یا راست جهش می کنید. اگر همزمان کلیدShift را نیز فشار دهید، با این کار کلماتی که از روی آن پرش کرده اید، مارک دار می شود.

یا علی عزیزان

به قول اسپانبولی هااااااااااااا :

aDiuS Mi aMigO yO SenyOritAAA

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد